Skal du have sendt noget retur til Havanna Shoes? Så læs med her, hvor vi guider dig til en nem og hurtig returnering. Husk at vi hos Havanna Shoes tilbyder 30 dages returret.

SÅDAN FOREGÅR DET NÅR DU SKAL RETURNERE EN PAKKE
Du opretter nemt din retur på vores returportal, som du får adgang til her RETURPORTAL
Bemærk: da vi har skiftet fragtsystem kan det være, du skal anvende vores manuelle returportal. Den kan tilgåes efter du har klikket på linket ovenover.

Når du har oprettet din retur modtager du en mail med både en label til fysisk udskrivning, samt en QR kode.

Nem retur med QR-kode:

  • Medbring din returforsendelse til et PostNord eller GLS-indleveringssted.
  • Mailen med QR-koden vises til en medarbejder (evt. på din smartphone), som scanner din QR-kode, og herved udskrives et returlabel til dig.
  • Sæt dit returlabel forsvarligt på din returforsendelse, så den er tydelig og læselig, og aflever returforsendelsen til indleveringsstedet.
  • Vi anbefaler at du altid sørger for at få en kvittering ved indleveringen af din returforsendelse.
Vigtigt:
Husk altid at pakke dine returvarer forsvarligt ind. Produkter og emballagen skal returneres i samme stand som ved modtagelse, sæt derfor IKKE dit returlabel direkte på originalemballagen. Ellers er vi desværre nødt til at fratrække 49,- fra dit refunderingsbeløb. 
IKKE AFHENTET PAKKE/ NÆGTER MODTAGELSE AF PAKKE: 

Du kan ikke fortryde dit køb ved at nægte at modtage varen. Hvis du ikke afhenter din pakke, og den kommer uafhentet retur til os, fratrækkes 49 kr. fra din ordre. 

Ønsker du pakken sendt til dig igen, skal du betale yderligere 39 kr. for et label, som vi kan bruge. 

Det er på eget ansvar at hente sin pakke hos GLS eller Portnord. 

Generelle betingelser
  • Returlabelen er gyldig i 14 dage efter køb.
  • Denne returservice er gældende på ordrer der sendes retur indenfor Danmarks grænser (gælder altså ikke Grønland og Færøerne). 
Hvis du vælger at sende retur udenom vores returportal skal pakken sendes til vores  erhvervsadresse: Ivar Lundgaards Vej 23, 7500 Holstebro

Vær opmærksom på, at vi ikke  afhenter pakker sendt til en pakkeboks og vi påtager os ikke ansvaret for pakker, som ikke er forsynet med Track & Trace. Tjek hos fragtselskab om de leverer til erhvervsadresser, så din pakke ikke bliver omdirigeret til en pakkeshop.

Vi tager kun varer retur som er i ubrugt tilstand.


Sådan returnerer du din vare
1. Skoene skal sendes retur i original emballage
2. Pak varen forsvarlig ind i pose eller kasse
3. Vedlæg en returseddel, hvis du har oprettet en manuel retur
4. Aflever pakken til en PostNord eller GLS Pakkeshop.
5.
 Vi behandler din retur indenfor 1-3 hverdage efter modtagelsen. Under større kampagner såsom Black Friday, SALE mm. kan der forekomme længere behandlingstid.
Ombytning
Hvis du ønsker at ombytte en vare, skal du sende varen retur til os og derefter placere en ny ordre på webshoppen. På den måde sikrer vi den nemmeste og hurtigste ekspedition af din nye vare.

Reklamation
Hvis du har købt et produkt hos os, som du ønsker at reklamere over, er det vigtigt at du hurtigst muligt kontakter os, så snart reklamationen er opdaget.

Send en mail med billeder, beskrivelse af din reklamation samt ordrenummer til contact@shoedesigncopenhagen.com.

Du kan reklamere hvis en vare går i stykker mindre end 2 år efter købet. Det samme gælder hvis du opdager varen mangler funktioner som der er lovet eller forventet da du købte den.

Opdager du en fejl de første 6 måneder efter købet formodes den at have været til stede på købstidspunktet. Samme regel gælder ikke de resterende 18 måneder, og det er derfor som udgangspunkt dig, der skal sandsynliggøre, at fejlen var til stede på købstidspunktet.

Er du i tvivl er du altid velkommen til at kontakte os på tlf. 70 20 70 94 hvis du har spørgsmål.