Returnering & ombytning
Skal du have sendt noget retur til Shoedesign Copenhagen, så se med her, hvor vi guider dig til en nem og hurtig returnering. Husk at vi hos Shoedesign Copenhagen tilbyder 30 dages returret.
Vi tilbyder at du kan købe et GLS returlabel igennem os. Klik her for at bestille et returlabel til 39 kr:
Vi tilbyder at du kan købe et GLS returlabel igennem os. Klik her for at bestille et returlabel til 39 kr:
https://shoedesigncopenhagen.dk/products/gls-returlabel
Du køber og betaler blot dette produkt, som var det en hvilken som helst anden vare. Når købet er gennemført vil du få tilsendt en ordrebekræftelse og derefter en returlabel til din email.
Du køber og betaler blot dette produkt, som var det en hvilken som helst anden vare. Når købet er gennemført vil du få tilsendt en ordrebekræftelse og derefter en returlabel til din email.
Hvis du vælger at sende retur udenom vores returportal skal pakken sendes til vores erhvervsadresse:
Ivar Lundgaards Vej 23, 7500 Holstebro
Vi afhenter ikke pakker sendt til en pakkeboks og vi påtager os ikke ansvaret for pakker som ikke er forsynet med Track & Trace.
Vi tager kun varer retur som er i ubrugt tilstand.
Sådan returnerer du din vare
- Pak varen forsvarlig ind. Skoene skal sendes retur i original emballage.
- Vedlæg en seddel med ordrenummer.
- Aflever pakken til en GLS Pakkeshop.
- Vi behandler din retur indenfor 1-3 hverdage efter modtagelsen. Under større kampagner såsom Black Friday, SALE mm. kan der forekomme længere behandlingstid.
Ombytning
Hvis du ønsker at ombytte en vare, skal du sende varen retur til os og derefter placere en ny ordre på webshoppen. På den måde sikrer vi den nemmeste og hurtigste ekspedition af din nye vare.
Reklamation
Hvis du har købt et produkt hos os, som du ønsker at reklamere over, er det vigtigt at du hurtigst muligt kontakter os, så snart reklamationen er opdaget.Send en mail med billeder, beskrivelse af din reklamation samt ordrenummer til contact@shoedesigncopenhagen.com
Du kan reklamere hvis en vare går i stykker mindre end 2 år efter købet. Det samme gælder hvis du opdager varen mangler funktioner som der er lovet eller forventet da du købte den.
Opdager du en fejl de første 6 måneder efter købet formodes den at have været til stede på købstidspunktet. Samme regel gælder ikke de resterende 18 måneder, og det er derfor som udgangspunkt dig, der skal sandsynliggøre, at fejlen var til stede på købstidspunktet.
Er du i tvivl er du altid velkommen til at kontakte os på tlf. 72 19 73 00 hvis du har spørgsmål.