Skal du have sendt noget retur til Havanna Shoes? Så se med her, hvor vi guider dig til en nem og hurtig returnering. Husk at vi hos Havanna Shoes tilbyder 30 dages returret. NB: 🎁 Julegaver byttes med udvidet returret indtil 31. januar 🎁

Vi tilbyder at du kan købe et GLS returlabel igennem os:
Klik her for at bestille et returlabel til 39 kr:
https://havanna-shoes.dk/products/gls-returlabel

Du køber og betaler blot dette produkt, som var det en hvilken som helst anden vare. Nür købet er gennemført vil du fü tilsendt en ordrebekrÌftelse og derefter en returlabel til din email. 

Hvis du vĂŚlger at sende retur udenom vores returportal skal pakken sendes til vores
 erhvervsadresse:
Ivar Lundgaards Vej 23, 7500 Holstebro

Vi afhenter ikke pakker sendt til en pakkeboks og vi pĂĽtager os ikke ansvaret for pakker, som ikke er forsynet med Track & Trace.

Vi tager kun varer retur som er i ubrugt tilstand.


SĂĽdan returnerer du din vare

1.  Skoene skal sendes retur i original emballage
1. Pak varen forsvarlig ind i pose eller kasse
2. VedlĂŚg en seddel med ordrenummer.
3. Aflever pakken til en GLS Pakkeshop.
4.
 Vi behandler din retur indenfor 1-3 hverdage efter modtagelsen. Under større kampagner süsom Black Friday, SALE mm. kan der forekomme lÌngere behandlingstid.


Ombytning

Hvis du ønsker at ombytte en vare, skal du sende varen retur til os og derefter placere en ny ordre pü webshoppen. Pü den müde sikrer vi den nemmeste og hurtigste ekspedition af din nye vare.


Reklamation

Hvis du har købt et produkt hos os, som du ønsker at reklamere over, er det vigtigt at du hurtigst muligt kontakter os, sü snart reklamationen er opdaget.

Send en mail med billeder, beskrivelse af din reklamation samt ordrenummer til support@havanna-shoes.dk.

Du kan reklamere hvis en vare gür i stykker mindre end 2 ür efter købet. Det samme gÌlder hvis du opdager varen mangler funktioner som der er lovet eller forventet da du købte den.

Opdager du en fejl de første 6 müneder efter købet formodes den at have vÌret til stede pü købstidspunktet. Samme regel gÌlder ikke de resterende 18 müneder, og det er derfor som udgangspunkt dig, der skal sandsynliggøre, at fejlen var til stede pü købstidspunktet.

Er du i tvivl er du altid velkommen til at kontakte os pü tlf. 72 19 73 00 hvis du har spørgsmül.