Skal du have sendt noget retur til Havanna Shoes? S√• se med her, hvor vi guider dig til en nem og hurtig returnering. Husk at vi hos Havanna Shoes tilbyder 30 dages returret. NB: ūüéĀ Julegaver byttes med udvidet returret indtil 31. januar ūüéĀ

Vi tilbyder at du kan k√łbe et GLS returlabel igennem os:
Klik her for at bestille et returlabel til 39 kr:
https://havanna-shoes.dk/products/gls-returlabel

Du k√łber og betaler blot dette produkt, som var det en hvilken som helst anden vare. N√•r k√łbet er gennemf√łrt vil du f√• tilsendt en ordrebekr√¶ftelse og derefter en returlabel til din email.¬†

Hvis du vælger at sende retur udenom vores returportal skal pakken sendes til vores
 erhvervsadresse:
Ivar Lundgaards Vej 23, 7500 Holstebro

Vi afhenter ikke pakker sendt til en pakkeboks og vi påtager os ikke ansvaret for pakker, som ikke er forsynet med Track & Trace.

Vi tager kun varer retur som er i ubrugt tilstand.


Sådan returnerer du din vare

1.  Skoene skal sendes retur i original emballage
1. Pak varen forsvarlig ind i pose eller kasse
2. Vedlæg en seddel med ordrenummer.
3. Aflever pakken til en GLS Pakkeshop.
4.
¬†Vi behandler din retur indenfor 1-3 hverdage efter modtagelsen. Under st√łrre kampagner s√•som Black Friday, SALE mm. kan der forekomme l√¶ngere behandlingstid.


Ombytning

Hvis du √łnsker at ombytte en vare, skal du sende varen retur til os og derefter placere en ny ordre p√• webshoppen. P√• den m√•de sikrer vi den nemmeste og hurtigste ekspedition af din nye vare.


Reklamation

Hvis du har k√łbt et produkt hos os, som du √łnsker at reklamere over, er det vigtigt at du hurtigst muligt kontakter os, s√• snart reklamationen er opdaget.

Send en mail med billeder, beskrivelse af din reklamation samt ordrenummer til support@havanna-shoes.dk.

Du kan reklamere hvis en vare g√•r i stykker mindre end 2 √•r efter k√łbet. Det samme g√¶lder hvis du opdager varen mangler funktioner som der er lovet eller forventet da du k√łbte den.

Opdager du en fejl de f√łrste 6 m√•neder efter k√łbet formodes den at have v√¶ret til stede p√• k√łbstidspunktet. Samme regel g√¶lder ikke de resterende 18 m√•neder, og det er derfor som udgangspunkt dig, der skal sandsynligg√łre, at fejlen var til stede p√• k√łbstidspunktet.

Er du i tvivl er du altid velkommen til at kontakte os p√• tlf. 72 19 73 00 hvis du har sp√łrgsm√•l.